Webswitch 1216H Support på svenska > iPhone App

iPHONE app...

(1/4) > >>

xrmagnus:
Opps. att det finns en iPHONE app det har jag missat!!!

Var hittar man den??

/XRMAGNUS

sm2o:
Hej

Den har varit hos Apple i 14 dagar för påseende. Det är inte som med Aandroid att man bara kan publicera appen. Apple skall ha reda på allt om företaget, och allt annat tänkbart, skonumret på programmeraren var nog med också. Inte nog med det, dom skall tydligen prova att den funkar mot Webswitchen också innan den publiceras. Det är otroligt att det finns så många Appar på AppStore trots byråkratin kring detta.

/mikael

sm2o:
Nu har vist Apple accepterat Appen till slut efter 14 dagars funderande, sök webswitch på AppStore

/micke

Göran:
Hej Micke

Helt suveränt att du fixat en iPhone app trotts all byråkrati.

Till och frånslag funkar fint.

Men vad jag har problem med är att temp värdena inte stämmer visar helt andra siffror än om jag loggar in lokalt, men antalet givare stämmer och värdena är just nu "lokalt-iPhone" 56-21. 56-52, 28-23 avrundat.

1216H har OP 2.0 appen 1.1 och iPhone 5.1

Om jag fick önska mej vad som helst i appen så skulle det vara en enkel temperatur graf över senaste dygnet per givare.
Och att bara se ett urval av reläer (blir en lång lista med små bokstäver).

roland:

--- Quote from: Göran on 2012-05-04, 17:01:06 ---Hej Micke

Helt suveränt att du fixat en iPhone app trotts all byråkrati.

Till och frånslag funkar fint.

Men vad jag har problem med är att temp värdena inte stämmer visar helt andra siffror än om jag loggar in lokalt, men antalet givare stämmer och värdena är just nu "lokalt-iPhone" 56-21. 56-52, 28-23 avrundat.

1216H har OP 2.0 appen 1.1 och iPhone 5.1

Om jag fick önska mej vad som helst i appen så skulle det vara en enkel temperatur graf över senaste dygnet per givare.
Och att bara se ett urval av reläer (blir en lång lista med små bokstäver).


--- End quote ---
Jag sätter det på min "ide och uppslagslista så får vi se" :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version