Webswitch 1216H Support på svenska > Konfiguration av Webswitchen

Jag tror jag har sabbat min webswitch...

(1/5) > >>

Persson:
Nu vet jag inte vad jag ställt till med...

Skulle visa en polare hur det fungerade men kunde inte hitta vart jag programmerar utgångarna, såg tillsist att jag i all iver råkat installera HAM versionen sist jag uppdaterade så jag tankade ner senaste versionen och skulle uppgradera (via nätverket då switchen sitter i ett annat hus) men det stannade på "File OK, Flashing" eller vad det stog, hände inget mer. Efter 20 minuter stängde jag av och gick ut till Switchen, den stog och slog av/på, testade att koppla in mej via USB och skulle uppgradera så men det stängde av mitt i uppladdningen av Firmwaren och nu går det inte att koppla upp sig mot den, får felkod 1167.

Hjälp!

Jan (Microbit):
Efter Firmware Ok, flashing, vad hade du förväntat dig skulle hända? Det visas nämligen inget mer förrän man laddar om hemsidan genom att t.ex gå till System Info-sidan.

Du kollade inte innan du försökte uppdatera via USB om det gick att surfa till den?

Var ser du felkoden?

Jan (Microbit):
En sak till, vad hur såg du att den "slog av och på"?

Persson:
Nej alltså det gick inte att ladda om sidan alltså det gick alltså inte att surfa till den därför testade jag usb. När jag hade datorn inkopplad så hörde jag att den kopplade upp/ner på usb signalen.

Felkoden får jag via installationsprogrammet

Testade nu idag igen och jag kan inte göra någonting

Jan (Microbit):
Då förstår jag. Du lyckas inte komma i kontakt med den för att den startar om hela tiden nu. Oturligt måste man säga för då finns det inget sätt du kan återställa den på själv. Om ingen kollega kommer på nått annat så tror jag du måste skicka in den till oss.

Jan

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version