Webswitch 1216H Support på svenska > Allmänt diskussionsforum

1-wire DS2408 support

<< < (3/8) > >>

Jan (Microbit):

--- Quote from: Christer (Gotland) on 2016-04-05, 19:41:13 ---Intressant tråd det här. jag hade kontakt med dig via mail före Jul vi pratade om att Denkovi boxen redan då. Håller på och bygger mitt hus ännu med tror att mitt behov blir typ 50-60 relän . En begränsning är ju 25 1-wire utgångar. Men om du lyckas fixa detta så skulle man då kunna ha 25st Denkovi boxar med 8st relä i varje=200 relän + inbyggda + Nexa relän.
Det vore ju himla bra. :)

--- End quote ---
Finns en beta med stöd för Denkovi-lådan + appfixen + en del annat om du vill testa. Fast du har kanske inget konkret att köra mot just nu?

Christer (Gotland):
Jaaa topen jag vill gärna testa. Köpte en låda föte jul som jag kan koppla in. :) :) :)

Hur laddar jag ner beta versionen?

Greven:
Var köper man snabbt (och gärna billigt) en Denkovi burk?

Jan (Microbit):

--- Quote from: Greven on 2016-04-07, 20:09:11 ---Var köper man snabbt (och gärna billigt) en Denkovi burk?

--- End quote ---
T.ex https://denkovi.com/1-wire-eight-channel-relay-module-for-home-automation-with-din-box?CurrencyID=32

Jan (Microbit):

--- Quote from: Christer (Gotland) on 2016-04-07, 20:00:50 ---Jaaa topen jag vill gärna testa. Köpte en låda föte jul som jag kan koppla in. :) :) :)

Hur laddar jag ner beta versionen?

--- End quote ---
Mailar dig å Greven imorgon tänkte jag.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version