Webswitch 1216H Support på svenska > Konfiguration av routrar, brandväggar, m.m

Kommer inte åt WS längre

<< < (3/5) > >>

Jan (Microbit):

--- Quote from: Persson on 2014-10-19, 11:23:38 ---Ha! Kom på att jag inte ändrat min portforward till 90... (skulle precis göra det när ws hängde sig och jag började itta på det)  Nu funkar det igen! Och lite lär jag mej för varje gång ;D Tack för hjälpen!

--- End quote ---
Japp, rätt port måste "forward":as också. Kul att du är på banan igen, hehe!

Persson:
Den blinkar mer "rytmiskt" när det hänger sig typ en gång i sekunden och den är igång för varje blink. Kopplar jag upp den via USB så kopplar det upp/ner en gång för varje blink. När den är igång blinkar det som vanligt som ett nätverksuttag gör typ...

Jan (Microbit):

--- Quote from: Persson on 2014-10-20, 17:47:05 ---Den blinkar mer "rytmiskt" när det hänger sig typ en gång i sekunden och den är igång för varje blink. Kopplar jag upp den via USB så kopplar det upp/ner en gång för varje blink. När den är igång blinkar det som vanligt som ett nätverksuttag gör typ...

--- End quote ---
Aha, nu fattar jag(tror jag!) Vad du ser är ideliga omstarter av den. Det låter dock fortfarande väldigt konstigt att sådant kan inträffa av t.ex en enkel sak som att ändra webbserverporten.

Jan (Microbit):
Förresten, vilken programversion har du i Webswitchen?

Persson:
Samma grej hände mej i denna tråd
http://www.remoterig.com/forum/index.php?topic=2462.0

Jag kör:
Product   : 1216H WebSwitch
Model     : HOME Extended
Software  : 4.1
Hardware  : 1
Bootloader: 1.9
Build     : Mar 20 2014 09:17:02

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version